Jag lovade nya uppdateringar efter tentaperioden. Hohoho! Vilket kul skämt! Det gick åt skogen. Men nu känns det som det perfekta tillfället att styra upp ett inlägg. Jag har precis skrivit klart min hemtenta i ledarskap, Chrillz0r ligger och snusar (alltså sovsnusar, inte tobakssnusar) bredvid mig efter ett lyckat högskoleprov och förfriskade människor går förbi nedanför fönstret på väg till krogen. De kommer må dåligt imorgon och jag kommer att vara pigg och kunna städa badrummet, baka och installera vår nya familjemedlem: Diskmaskinen Dolores.
 
Nästa stora händelse i mitt liv sker på onsdag då HotSpot går av stapeln. Det är universitetets arbetsmarknadsdag som jag har varit med och planerat under ett halvårstid. Det ska bli sjukligt häftigt och kul! Något annat som ska bli kul är att förhoppningsvis få lite tid över efter att det projektet är över.
 
HotSpots eventgrupp.

Kommentera

Publiceras ej