Idag är en bra fredag! Jag tänkte döpa inlägget till "Good Friday" eftersom att jag tänkte att det klingade lite trevligt. Sedan slog det mig att det inte var för att en fräsch popsång heter så som jag har hört det förr utan att det betyder långfredag och en död Jesus. Inte så passande.
 
Men bra har den varit i alla fall! Jag kan pricka av så många saker jag behövde göra efter idag! Jag har...
...hållit tal i Professional Skills, en frivillig kurs som jag tar mig tid att göra för att jag är så ambitiös. Typ.
...eventuellt räknat klart grupparbetet i verksamhetsstyrning. Sen är frågan om det blev rätt men om det blev acceptabelt så är det bara att förklara alla steg kvar.
...intervjuat VD:n på Mericon inför vårt grupparbete i marknadsföring.
 
Och i eftermiddags fick jag en chokladask och tulpaner av en tjej som jag hjälpte inför förra tentan. Då blev jag glaaaad. Blad.
 
Nu förtjänar jag en god middag i vänners sällskap!
 
Eftersom att jag jobbar stor dator nu för tiden har jag inte ett allt för stort bildförråd att ta till när nya bilder saknas men idag bjuder jag på konstverket Perta och jag på julmarknad.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej