Tiden som skulle bli över till annat efter HotSpot lyser med sin frånvaro. Det skulle kunna bero på att jag håller på att titta igenom alla säsonger av Scrubs (igen), eller att jag faktiskt har en hel del att göra. Typ...skola, jobb...och Scrubs.Full rulle - kanelbulle!
 
Hursomhaver så pluggar jag inte just nu, trots att nästa tentaperiod kommer rusande mot mig som ett jättemörkt oväder. Idag har jag nämligen styrt upp ett Prag-kollage! Två och en halv månad efter att vi kom hem.
 
Det är omöjligt att skriva en snabb sammanfattning av våra dagar i Prag men om jag skulle välja två ord som symboliserade resan så är det KÖTT och ÖL. Vi blev serverade öl ur modelltåg, smygkikade in på den judiska kyrkogården, promenerade tills fötterna nästan ramlade av, tittade på utsikt, åkte spårvagn till ett kloster och åt hemlagade chips, köpte kristallglas för en halv förmögenhet, drack tjeckiskt vin, tittade på kyrkor, drack kaffe på bokaffären, tittade på den ekonomiska högskolan, åt grisknä medmera.
 

1 kommentarer

pappa

07 May 2013 17:22

Superfint kollage!

Kommentera

Publiceras ej