Evizpeviz efterlyste en halvtidsrapport från sommarlovet och jag kan väl hålla med om att det kanske skulle vara på sin plats. Sen kan jag inte låta bli att återkoppla till något som hon för all del själv förde på tal: anledningen till att hon vill att jag ska blotta min privatliv på internet är för att hon är ett mycket ostimulerat barn. Jag tror att det beror på att det finns för få lekplatser i Odda. Men det är bara en teori.
 
Att jag inte rapporterar om mitt efterlängtade sommarlovs vilda strapatser beror till 80% på att jag inte gör några. Till 20% beror det på att jag är lite bekväm. Jag trivs på min (fantastiska) filt i parken med en årsgammal Allers. Då blir det inte mycket bloggat. Och så är jag osäker på hur man hanterar bilder på min nya pjuter. 
 
Jag ska dock göra ett försök! Inga spännande kollage eller redigerade bilder. Bara inslängde lite nonchalant här under. De är från förra söndagens promenad vid Sundstjärnet på Brattfortsheden (OBS! Osäker på prepositionen framför Brattforsheden. På? I? Framför? Under?). Efter att jag skramlat ihop en halvliter blåbär och vi fikat kaffe och smörgås åkte vi till Molkis och tvingade Tulle att leka i vattenspridaren med oss.
 
 
 
 

1 kommentarer

Ylva

29 Jul 2013 18:11

Åh,så snygga bilder :-)

Kommentera

Publiceras ej